zondag 24 september 2017

Einde actie nadert



Dank voor degene die tot nu toe al hebben bijgedragen. Zelfs mijn spaarpotje is al een klein beetje gevuld. Ziet er allemaal goed uit. Ik ga dit wel halen, dus mensen verras me!!

Stichting Abantwane Belanga maakt geregeld  nieuwsbrieven om zijn volgers op de hoogte te houden van eventuele activiteiten en acties binnen Sitand’Izingane. In de laatste nieuwsbrief wordt verteld over de overkapping waarvoor wij bezig zijn geld in te zamelen. Het is goed te lezen dat ze een mooie bijdragen hebben ontvangen, waardoor ze aan het leggen van de betonnen vloer kunnen beginnen. In 2018 willen ze verder gaan met de overkapping om hier een klaslokaal en een podium te maken. Er blijft dus geld nodig.

Heel leuk om te lezen dat zelfs mijn actie in de nieuwsbrief vermeld wordt. Maarten bedankt hiervoor, laten we hopen dat het ook wat extra’s oplevert.

Als jullie de vorderingen zelf willen blijven volgen kun je je ook bij hun nieuwsbrief aanmelden. Ik ga jullie zeker op de hoogte houden.

 

 
Het aftellen is begonnen, nog een kleine week en het is feest. Zaterdag wordt vast heel gezellig en ik heb er zin in. Kom gerust een borrel halen en dan proosten we met z’n allen op Sitand’Izingane. Maar ook als je niet komt, is je bijdrage meer dan welkom.  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het achterlaten van je reactie.